fredag 17 september 2010

Packa upp och packa ner - thats my job

Mer regn idag, saklart. De kom i alla fall ingen sno, man far vara glad for det lilla. Nast sista dagen har i Calgary. Imorn kvall flyger jag tillbaka hem till Perth. Kommer hem pa lordag fomiddag, jobbar sondag och sen ivag till Polgrave igen pa mandag. Full rulle.
Veckan efter aker vi till Kentucky!!

60 DAGAR KVAR! Sen ar jag hemma. Langtar jatte mycket. Kommer pa mig sjalv att ga att smale pa dagarna nar jag tanker pa er alla hemma. Jag har verkligen 3 veckor ledigt och vill traffa alla sa mycket som mojligt!

Borde egenligen ga och packa mina saker som ligger utspridda over hela rummet, men att kolla pa Friends ar mycket roligare. Och imorgon maste jag packa ner alla hastarnas saker, annu roligare. Vet inte hur jag ska fa plats med allt. Allt kom ju hit, sa pa nagot sett maste det ju fa plats och komma hem. Var sak har sin plats. Det ar som att lagga pussel varje gang man ska ivag pa tavling och forsoka fa sa mycket som mojligt ner i trunkarna. Speciellt nar man flyger... I vanliga fall nar vi kor hastarna kan man alltid slanga in lite extra saker lite overallt, men nu maste allt fa plats pa en sa liten yta som ar mojligt.

1 kommentar:

Ellen sa...

hur mycket pengar tjänar du för att jobba som hästskötare? du måste ju få en hel del med tanke på hur många och långa pass du jobbar. bertätta lite vad mer du gör i jobbet? vad har du för framtidsplaner? Lycka till!