onsdag 17 oktober 2012

Back in buissnes...

...maby...
jatte lange sen jag va inne pa min egen blogg. glomde att jag faktiskt skrev en. glomde att jag uppdaterade er hemma med den. tror ju ioforsig att de inte va sa manga som laste den och att de va mest for mig sjalv.
anyway.
ibland ar de skont att rensa lite i huvet och dela med sig till hela universum vad och hur man tanker och tycker och mar. (och att trana pa att skriva pa svenska igen...)

Mycket som har hant de senaste aret som vi inte raknat med och jag har inte varit pa sa manga tavlingar. Men snart ar de Florida som galler och vi hoppas pa nya tag och att lyckan kommer varan vag.
~*~  

Ar i Harrisburg, PA, hela veckan lang pa tavling. Har bara 3 hastar med oss pa tva ryttare och tva groomar. Man skulle nastan kunna kalla det for semester.
Hastarna har so far varit duktiga och hoppat bra. En klass i eftermiddag for min polle.
Vadret har varit super, inte for att de spelar nagon roll eftersom det ar en inomhus tavling. Men utanfor skiner solen och de har varit hyffsat varmt varje dag. Tror det va runt 20grader igar. Lite kyligare idag  men solen ar uppe och varmer upp.

Efter den har veckan kor vi tillbaka hem till Perth igen och ar dar 2 veckor for att sedan kora till Toronto och tavla dar. Sen har jag semester och flyger hem!
Sa javla skont.
Ska gora ingenting.
Sova. Ata.
Och antagligen frysa arslet av mig... Florida har forstort mig. Klarar inte av kyla langre. Nar de ar 15grader ute vill jag ta pa mig vinterjackan och langkalsonger... Sad face... Vet inte hur jag ska klara av resten av livet utan Florida varje vinter. Far nog hitta ett jobb som sander mig ivag soderut nar de vankas november-december tills april-maj nangang..
Vart hittar man ett sant jobb?
Forutom att grooma...

~*~
 





Inga kommentarer: