söndag 5 september 2010

Cowboys

Ingn tavling idag sa lungt och skont. Jonathon kom och red hastarna pa formiddagen och sen akte vi och kaka lunch. En promenad med hastarna och lite gras och sen var dagen avklarad. Fint vader hela dagen lang and tills vi va klara och skulle aa he , himlen blev helt svart och regnet piskade ner. Hoppas allt regn kommer i natt sa det inte rgnar imorn nar det ar gand prixen. Lilla Contino tycker namligen inte om att hoppa i regnet, speciellt inte pa gras...

Ska snart ivag och kolla pa cowboys. Riktiga cowboys!! Ar en rodeo har i narheten sa jag ska ga men nagra andra groomar.

Igar nar jag somna tror jag att jag dog. Somna pa rygg med handerna pa tacket. Vakna pa rygg med handerna pa tacket. Tacket lag perfekt over sangen, precis som nar jag gick och la mig. De jobbiga ar att jag inte kan somna forens efter midnatt typ. Vet inte varfor. Kanske for att jag inte ar van att jbba sa har "lite". Sen ar de ju ocksa tidsomstallning, fast de stammer inte heller. For i Perth ar klockan 2 pa morgonen nar det ar midnatt har. Sa jag borde ju somna jatte tidigt, egentligen...

Inga kommentarer: