torsdag 16 september 2010

Efter regn kommer solsken, och sno...

Idag sken nastan solen. Fast bara nastan. Man kunde nastan se lite blatt mellan molnen, om man kisa lite med ogonen. MEN det regnade inte pa hela dagen, forens nu... Det hallregnar utanfor. Seriost. Folk sager att det ska komma sno imorn. Seriost. Det ar september. Nej tack!

Det ar jatte tomt har nu. Nastan som en spokstad. Fast en spokstad i Mexico. Jag vet inte hur manga jag har sett idag, dom ar overallt. Det ar jag och dom.
Folk som sager att ridning inte ar nagon sport, eller att det inte ar traning, har ALDRIG suttit pa en hast. Jag har inte ridit en enda gang sen november forra aret. Efter att ha suttit och mest bara skrittat pa Contino i mandags, sa hade jag san traningsverk i tisdags! Man kanner muskler man glomt bort man hade...

Greys Anatomy sasong6 kom ut idag. Rakade kopa den, oups..! :) Far se om jag kan halla mig att kolla pa den innan jag kommer tillbaka till Perth. Kaila kommer doda mig om jag ser den utan henne...

Inga kommentarer: