söndag 7 juni 2009

# Let me be myself

Seriost, det ar 6e juni och det SNOAR!!
Vi har forflyttat oss ca 350 mil vaster och ar nu i Calgury, Alberta. Ska vara har i 5 veckor. Hoppas det blir lite battre vader snart. Jag har bara Contino med hit bort, och sen har jag Kellys hast att ta hand om. Romy fick lite semester och ska vara hemma i Perth hela tiden. Jag och Niclas akte med hastar over landet, tog "bara" 3 dagar... Det har landet ar sa javla stort. Vi bara akte och akte och akte utan att stanna. Gjorde bara snabba stopp for frukost och middag och chaufforbyte. Jag akte i stora bilen med 10 hastar, Lyle och Andrew. Dom tva ar galna, fast pa ett bra satt. Alskar att aka med dom. Akte med dom fran Florida upp till Perth. Andrew och jag spelade sten, sax, pase och dynamit hela vagen. Och sa larde jag honom svenska.
Alla grommar bor i ett jatte fint hus 10 minuter fran tavlingsplatsen. Jag delar "rum" med Kaila. Eller de ar inget ikigt rum. Paret som bor har ar konstnarer och har alla sina malningar i de rummet som vi sover i. Ar bara tva sangar och massa tavlor. Ingen garderob, sa vi har alla vara vaskor ouppackade overallt i hela rummet och kommer bo sa resten av tiden har... Ser redan ut som en bomb slagit ner efter 1 dag.
Tavlingarna startar pa onsdag och kommer vara onsdag till sondag i 4 veckor.
Allt annat nytt har redan blivit gammalt. Sa inget mer nytt under solen som lyser med sin franvaro.
bye bye

Inga kommentarer: