torsdag 12 februari 2009

# Let me love you

Nostalgi AB! Jag och Niclas satt härom kvällen och kollade på barnprogram från ”vår” tid på youtube. Hysteriskt kul. Vi hittade allt: Bollibompa signaturen,Björnes Magasin, Pippi Pelikan, Ika i Rutan, Trasdockorna, Dr Snuggles, Tippen, Bullen och lite till. Blev en del bloppers från tv4 och sånt också. Kollade på massa klipp från Time Out som någon satt ihop, bara alla skämt. Vi skratta så vi grät.

Nu är syster Jenny och godiset här. Igår åt vi Polly och läste Ridsport. Trevligt mysigt!

Igår var det bara jag, Niclas, Julie och Nikki som jobba. Några hästar hade ledigt. Var lite crazy på förmiddagen för alla kom samtidigt och ville rida plus att hovslagaren kom. På eftermiddagen blev det lugnare och vi var klara redan klockan 16. vilket är väldigt ovanligt nu för tiden. Tummen upp till oss!

Idag har varit en piss dag. Vet inte varför, har bara vart så. Har önskat hela dagen att den skulle ta slut så vi kunde åka hem. Egentligen skulle det ha varit en bra dag. Alla kom när dom skulle komma och rida. Hästarna har varit i hagen och i skritten. Lugnt och fint. Men på något konstigt sätt så gick luften ur mig… Sa typ inte ett ord till någon efter lunchtid. Något stör mig. Vet inte vad. Kanske ryggen som börjar spöka igen. Alla tankar på alla hemma. Är bara så slut. Har inte haft tålamod till något eller någon idag. Kanske lite hemlängtan. Har inte tänkt så mycket på det förens nu på slutet. Tänkt på alla hemma. På hur mycket jag saknar allt. Och alla. Men snart kommer mammi och pappi hit. Känns jätte skönt!

~ Saknar alla massor ~

Bara två dagar kvar nu sen är jag ledig i 3 DAGAR!! Woho. På lördag ska jag sova lääänge och sen försöka få en massage och få ordning på ryggen. Sen får vi väl se vad jag och Jenny hittar på när Niclas är på jobbet. Söndag och måndag leker vi nog turister hela swe-gänget. Kanske ska åka och kolla på dom där krokodilerna och så hade Niclas hört om någon båttur i Miami. Vi får la se vad som sker! Shopping och Disneyworld är ju också något som skulle var ganska nice. Trist att vi bara får två dagar tillsammans. Vi kanske kan tigga till oss några fler dagar =) försöka kan man ju alltid göra.

Igår var Julie och hennes kompis och gjorde nya tatueringar. Jag tror nog att jag ska göra en innan vi lämnar Florida. Vet vad jag vill ha, tror jag. Men inte riktigt vart. Det återstår att se vad som händer och sker.

Tänk att den en person som du tror dig känna väldigt väl, har många hemligheter och lever ett annat liv än vad du trott. Ingen speciell just idag jag tänkte på, finns faktiskt flera. Man tror man känner någon men icke. Fet får mig att tänka på mig själv. På hur andra ser på mig. Ser folk mig på samma sätt som jag ser mig själv och mitt liv? Har jag också dom här hemligheterna i mitt liv som kan förändra hur någon ser på mig så här totalt? Va falls liksom…

Räddningen på min dag var att jag fick POST idag. Av min favorit (enda) brevvän!! Blev först jätte glad över att jag fått brevet men blev sen väldigt ledsen när jag läste… Skulle kunna göra vad som helst för att vara där denna är. Bara hålla denna i handen och säga att allt kommer bli bra. Att denna klarar allt!!
Nu kan jag tyvärr inte vara där denna är, för jag är inte skit rik och har ett eget plan med en egen pilot och kan flyga vart jag vill när jag vill. Det jag kan göra är att skriva ett svar på brevet och hoppas att det räcker. Och paketet jag skicka borde kommit fram i rätt tid. Och det borde denna bli väldigt glad för. Hoppas att det hjälper när tiden är som svårast.

Ciao

Inga kommentarer: