tisdag 19 maj 2009

# Heros

Tillbaka efter nagra timmar av arbete och lite middag. Jag och Julie gick med 20 hastar, mocka, fyllde vatten och fodra. Sen akte jag och Nikki och at middag med Sophie pa Boston. Lika gott som vanligt. Varan servitor fraga om vi flyttat till stan, vi har haft honom varje kvall nu i en vecka...

Pa formiddagen idag sa uppdaterade jag mig sjalv lite pa tvprogram jag missar nu nar jag inte ar hemma. Kollade baland annat pa sondagsparty med filip och fredrik. Avsnittet med Persbrandt, Petter och Zack Braff. Hur underbart som helst. Maste kopa lite fler Scrubs-boxar nar vi kommer tillbaka till Perth.

Sag sista avsnittet av Greys Anatomy harom dagen. Galet. Nagon som vet om sasong 5 ar sista nagonsin eller om de finns en sjatte sasong? Heeeeelt sjukt. Sag att det inte rikigt ar klart i sverige an sa jag sak inte skriva vad som hander. Men jag sager bara: oj, oj, oj!
Det blev en och annan tar...

Inga kommentarer: