måndag 1 december 2008

# Long long way to go

Helgen kom, och helgen gick. Var rätt så bedrövad i fredags när papprena inte kom. Men nu är det löst! Dom kom nämligen alldels nyss. Nu finns ingen återvändo. Nu måste jag beställa biljetterna. Nu måste jag packa färdigt. Nu måste jag säga hej då till alla...

Fredagen tillbringades med mams o paps med thaimat framför Idol. Rätt person åkte. Robin, Kevin och Alice är värda att vara topp tre. Johan passa inte rikigt in där. Lördags kvällen gick åt till pepparkaksbak och pepparkakshus-bygge hemma hos Niklas. Med allt vad det innebär. Diverse spetsad glögg, trasigt papparkakshustak, alldeles för rinnig galsyr m.m... Det blev sen en tripp till Ribby puben. Kärt återseende?! haha, kändes mest som ett skämt. Men det va kul. När Steph och Max hade gått var det bara jag, Niklas, Linus och Åhling kvar. Men vi hade rätt kul ändå. Hemma hos Niklas igen skulle vi kolla på Sunes jul. Linus somna innan den ens hann börja. Bra jobbat! :-)

Söndag morgon fick jag köra hem en väldigt sliten Linus innan jag åkte in till globen. Träffa massa människor. Jag och Bella gjorde några tappra försök att gå inne på annexet, men jag fick totalpanik och klara inte av att gå där inne. Kände att jag saknar tävlingslivet så oerhört mycket. Ska bli jätte kul att komma igång igen nu i Canada och Florida.

Ciao

Inga kommentarer: