torsdag 18 oktober 2012

Tystnad

Nu har vi tavlat klart for idag och Picco skotte sig prima. Lite tajta svangar nu nar vi ar inomhus sa de blev en liten miss och ett vitt plank foll i backen. Men men vi ar glada anda.

~*~ 

I never told you what i should had said,  No I never told you, I just held it in.
 
Ibland sager man inget for man inte vill sara en person. Eller sig sjalv. Man vill inte forstora det som redan finns. Man ar radd for att saker och ting kommer att andras.
Men om man inte sager nagot. Da kan det heller inte bli som man vill. Man kan inte bara hoppas pa det basta att det ska andras. 
Man kan inte bara sitta och vara tyst.
 
Men for det mesta ar de ju det man gor.
Man ar tyst. Sager inget. Man ler och sager att allt ar bra. Man ljuger for sig sjalv. Man ljuger for andra.
 
Jag vill skrika. Jag vill prata hogt.
Men jag ar tyst.
For jag ar har.
Och inte dar.
Jag kan inte saga nagot. Jag kan bara vara tyst och titta pa.  
  



1 kommentar:

Anonym sa...

Skriv mer.