söndag 18 januari 2009

# Här Kommer Alla Känslorna (På En Och Samma Gång)

Sa manga kanslor pa samma dag. Alldeles for mycket. Ar val kanske darfor jag sitter har nar det ar var laggdags for lange sen.

Contino var superfin i sin klass idag. Basta hittills. Hade tyvarr ett tidsfel. Var 0,2 sekunder for langsam... Typsikt. Men jatte kul anda att det gick sa bra!!

Nar vi kom hem fran stallet insag jag att min alskade brevvan var inloggad pa msn! Vi prata i over en timme om diverse saker. Insag hur mycket jag verkligen saknar denna! Galet... Undertiden jag prata med denna och alla kanslor kom nar jag beratta vissa saker blev for mycket. Det svamma over. (fan va fult det ar att skriva svenska pa ett engelskt tangentbord...)

Efter att brevvannen loggat ut logga en annan van in. Men de blev inte rikigt som tankt. Jag blev valdigt arg och besviken pa denna.

Vilket resulterar, som jag sa forut, att jag nu sitter har och inte kan sova. Ar alldeles for manga tankar som snurrar om allt och alla....
---

Inga kommentarer: